недеља, 22. април 2012.

U gostima kod Lake kuharice


Treba Vam recept za brzi i fini rucak, nesto sto cete spremiti sa lakocom i sto ce se dopasti Vasim ukucanima, onda necete pogresiti ako posetite blog Laka kuharica koji je bio predmet nase istrage u okviru blogerske igrice FBI rukavice.

Bas kao sto i samo ime bloga govori, tu cete pre svega pronaci recepte za proverena i brza jela, ukusne supice, fina peciva i slatkise, nesto sto mozete napraviti za rucak svaki dan ili u posebnim prilikama, budite sigurni da ce sve sigurno uspeti jer su recepti vrlo precizno napisani. Ako vodite racuna o ishrani i kalorijama, tu su i podaci o nutritivnim vrednostima svakog jela pa se mozete lepo informisati.

Posto smo imali skoro dva meseca na raspolaganju za isprobavanje recepata, evo sta sam ovom prilikom napravila (svi linkovi su u naslovima recepata, tako da ih necu posebno pisati, vec samo utiske):

Gusta juha od karfiola sa Roquefortom


Corbicu od karfiola cesto pravim, ali ovo je bio drugaciji nacin pa me je zato i privukao recept. To je zapravo fina i kremasta supica, ima tu i celera i praziluka, sve se na kraju lepo ispasira i dobijete laganu i okrepljujucu supu.

Ali ono sto je cini posebnom je dodatak plavog sira na kraju, povrce je vec skuvano a supa je jos uvek dovoljno topla, pa se sir lako rastopi i daje poseban smek... odlicna je! Dodala sam jos samo malo pavlake za kuvanje, posto je bila gusta, i meni se jako dopala.:) Ovde mozete procitati ceo recept .

Juneci odrezak sa sampinjonima i vermutom


Ovo je jedan savim brzi ali vrlo ukusan rucak, mislim da je "opasna" konkurencija Beckim sniclama koje nekako najcesce pravim kada imam lepe junece odreske. Ovog puta su samo kratko proprzeni, a zatim je na tom istom ulju koje je zadrzalo sve ukuse, napravljen umak sa sampinjonima i neutralnom pavlakom.... rucak za cistu peticu, bon appetit!

Hasselback peceni krompir


Malo je reci da sam ovim krompiricima nacisto odusevljena, mislim da sam ih pravila sigurno svake nedelje u toku proteklih mesec dana.:)) Osim sto su neverovatno ukusni i mirisni, izgledaju vrlo lepo i kao prilog na tanjiru... mada sam ih najcesce grickala same, nista mi drugo nije ni trebalo.

Ovde pogedajte ceo recept , ako jos niste rucali, eto zgodne ideje za danasnji rucak ili mozda veceru.


Smotanac sa zacinima i sirom


Ove mirisne "ruzice" bile su nam jedno jutro lep dorucak na terasi, nedeljom nema tako puno saobracaja u gradu i mogli smo da uzivamo u mirnom prepodnevu i lepom vremenu uz ove simpaticne grickalice. Ovde pogledajte originalni recept .:)

Jedini dodatak je bila casa kisele pavlake sa kojom sam zamesila testo, ostalo je sve po receptu... najlepse prijaju dok su tople, a kako uvek volim da imam i neke stapice za grickanje, par "ruzica" koje su ostale sam isekla na tanke snite i osusila malo u rerni, pa sam tako dobila odlicne grickalice za veceru.:)


Focaccia sa maslinama i paradajzom



Divni tanki hlepcici koji tako fino krckaju, uz njih vam zaista ne treba nista vise za jedan lagani obrok, mozda tek po koja maslinka ili snitica sira. Pravila sam ih sa koluticima ljubicastog luka, posula maslinkama, cherry paradajzom i ruzmarinom... za pola sata sve je bilo gotovo! Ovde mozete pogledati sve recepte za ove ukusne hlebcice, sigurno cete ih cesto praviti.:)

Pita sa pomorandzom


A za kraj, nesto slatko... ali ne previse, tek toliko da nas osvezi popodne kada nas obicno obuzme zelja za necim slatkim.:) Pita sa pomorandzom me zapravo podseca na neku laganu verziju baklave, natopljena je sirupom i socna, iznenadilo me da je da cak nije ni previse slatka iako se to nekako ocekuje. Jedina izmena je sto sam u sirup dodala sok od jednog limuna, nekako mi to uvek lepo ide uz ovakvu vrstu kolaca i mislim da je bio pun pogodak.... za recept kliknite  ovde.

U sirupu su kratko bili prokuvani i kolutici jedne pomorandze koje sam posle rasporedila na par isecenih kockica kolaca, mada mislim da ne bi smetalo da sam ubacila jos neki kolutic.:)

Mogu reci da nam je veoma prijala poseta Katarininom blogu, ne stignemo mozda uvek da isprobame sve recepte koje bi zeleli, ali to je zato dodatni razlog da mu se ponovo vratimo i otkrijemo neke nove ukuse sledeci put.:)))


21 коментар:

  1. Ajme super mi je ovaj smotanac! Već dugo želim napraviti nešto takvo :)

    ОдговориИзбриши
  2. Koja kolekcija prekrasnih i ukusnih radova. Bravo!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti na prekrasnom predstavljanju, prezentaciji recepata i odabiru. Jako mi se sviđaju i tvoje varijacije, pa ću ih uvrstiti u pripremu:) Baš krasno!

    ОдговориИзбриши
  4. Lana znala sam da ćeš ovako lijepo pripremiti sve odabrane recepte i divno ih prezentirati. Jako mi se sviđa sve što si odabrala, a slikice i prezentacija su kao i uvijek prekrasne ! Pitu od naranče sam i ja probala i hvala ti na ovom dodatku soka od limuna, i ja ću ga dodati slijedeći put.

    ОдговориИзбриши
  5. Predivna prezentacija i odlican izbor recepta. Ovaj smotanac mi je posebno privukao paznju :)

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma lep izbor recepata. Podsetila si me na ove krompiriće - izdvojila sam ih i zaboravila da ih probam :-( Ispraviću to, pod hitno!

    ОдговориИзбриши
  7. Sve je prelpo. Odličan izbor. Ti si bre baš bila vredna. Svaka ti čast.

    ОдговориИзбриши
  8. Šta reći a ne zaplakati nad sopstvenim izborom:-))) Lanice ovo ti je sve fenomenalno a slike me bacaju u nesvest!

    Hvala ti i na ovom Ramazzotiju baš prija dok se čita post!

    ОдговориИзбриши
  9. @ Anja, drago mi je ako te je receptic inspirisao.:)
    @ Tamara, hvala ti puno!:)
    @ Katarina, pre svega hvala tebi na divnim receptima, bilo je pravo zadovoljstvo praviti po njima i od sada ce biti deo nase kuhinje.:)
    @ Branka, hvala ti, i ja sam uzivala citajuci tvoje utiske i jedva cekam da stigne "slatki" deo recepata.:)
    @ Natasa, mislim da se taj "smotanac" svima jako dopao, verujem da ce i tebe isto tako osvojiti.:)
    @ Tanja, krompirice nemoj nikako zaboraviti, njih najtoplije preporucujem, mogu se praviti i od mladog krompira.:)
    @ Zoko, hvala ti, eto jel vidis da se trudim, ali bez sale stvarno je uzivanje praviti po vasim receptima, znam da je sve provereno a mogu uvek i pitati ako negde slucajno zapne.:)
    @ Vesna, hvala, ali da znas samo koliko sam puno naucila od kako se druzim tu sa vama, i moja je kuhinja postala daleko zanimljivija i raznovrsnija.:) p.s. bas sam se pitala da li neko slusa muziku na blogu...kiss;)))

    Одговори

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam nedavno saznala za FBI i šmeknula sam jedan recept kod Lake kuharice pa ću da isprobam baš danaske:)
    Divno si prezentovala recepte, baš bi ih isprobala!

    ОдговориИзбриши
  11. Prekrasno je zaista sve,ove smotance pravim gotovo identično,zaista su prefini..divna prezentacija draga:)

    ОдговориИзбриши
  12. Sjajan izbor recepata. Na neke si mi taman skrenula paznju. Ne znam kako su mi promakli... Npr. ovi krompirici ili Smotanac sa sirom... Mozda stignem i jos nesto napraviti...

    ОдговориИзбриши
  13. izabrala si baš lijepa jela i lijepo ih prezentirala, vjerujem da si u svemu uživala

    ОдговориИзбриши
  14. Sve sve je prtedivno, ovu foccciu nisam primetila, odlicna je!

    ОдговориИзбриши
  15. Dragi moji, za bilo koji recept da se odlucite, necete progresiti i sigurna sam da ce ga praviti jos puno puta, i sama sam videla kod vas neke lepe recepte koji su mi promakli u ovom krugu, ali bice prilike da se naprave.:))

    ОдговориИзбриши
  16. Prelepe fotografije pravis, svaki put kad nesto objavis ne mogu da prestanem da im se divim.

    Ja sam odvojila dosta Katarininih recepta, samo sto sam stigla jedva delic da isporbam :( Ako budem uspela makar ovaj krompir jos da ubacim, jer zadnja dva kruga kasnim sa objavama ... ma odlican je njen blog, danima sam ga citala iznova iako je redovno pratim.

    ОдговориИзбриши